۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

سنگین وزن ترین انسان دنیا

سنگین وزن ترین انسان دنیا تا به اکنون، جان براور بوده است. او در سنگین ترین وزن خود، ۶۳۵ کیلوگرم بود. براور در سن ۱۲ سالگی حدود ۱۳۳ کیلوگرم بود! در دورانی که او در بیمارستان بود، از ۱۳ نفر برای چرخاندن او استفاده می شد تا بتوانند ملافه های تختش را عوض کنند!

فضانورد

سال 1102 در اسپانیا کلیسایی  ساخته شد که بر روی دیوار آن تصویری از یک فضانورد با لباس های قرن 21 با جزِِئیات حکاکی شده است !

کسی نمیداند فضانورد قرن 21 بر روی دیوار کلیسای قرن 12 چه میکند !

مرتاض های هندی

نگاهی به عکس های قدیمی مرتاض های هندی... از خوابین روی میخ و تیغ، تا نگه داشتن تعادل یک تیر چوبی از راه دور که کودکی در بالای آن معلق است!

زیر دریایی فوق غول پیکر

نهنگ قاتل ، نام زیر دریایی فوق غول پیکر جدید امریکاست. نهنگ قاتل ۲۰۰۰ متر مکعب فضا دارد و قادر است ۸ تن بار حمل کند. این زیر دریایی مجهز به اژدرهای mk46 و mk8 است. نهنگ قاتل می تواند مین های دریایی را شناسایی و مین گذاری کند. این جنگ افزار خدمه ندارد و به صورت خودکار حرکت میکند!‌      ‌

اولین تولید کننده مس

🌍ایرانیها به دلیل  دسترسی به معادن مس اولین تولید کننده مصرف کننده وصادر کننده لوازم مسی در هزاره پنجم قبل از میلاد بودند.!

کاهش تنش های عصبی

‍ 💢رابطه ی گوش دادن به قرآن و کاهش تنش های عصبی

🔬براساس تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان ثابت شده است گوش کردن به صوت ترتیل قرآن کریم تغییرات فیزیولوژیکی درسیستم عصبی انسان ایجاد می کند و تنش های روحی را کاهش می دهد.

🔆اشاره قرآن🔰

🌷اى مردم، براى شما از جانب پروردگارتان موعظه‌اى آمد و شفایى براى آن بیماریى که در دل دارید و راهنمایى و رحمتى براى مؤمنان.  (یونس آیه57)

زشت ترین بازیگر هالیوود

🌍زشت ترین بازیگر هالیوود و شاید جهان "مایکل بریمن"است !

جالبه بدونید او به دلیل بیماری مادرزادی مو نداشته و بدون گریم دربسیاری از فیلمهای تخیلی بازی میکند.

قاتل زنجیره ای

اد گین قاتل زنجیره ای که کارهای وحشتناکی با اعضای قربانیان می کرد‌از جمله:روکش مبل از پوست انها،ماسک ازپوست چهره،آباژور،کاسه سوپ از جمجمه،کمربندازنوک پستان و قاشق وچنگال ازاستخوان آنها میساخت!

گرانترین چای جهان

🍵 گرانترین چای جهان از مدفوع پاندا تهیه میشود. طبق پژوهش ها مدفوع پاندا منبعی غنی از مواد معدنی وانواع فیبر است که برای درمان انواع سرطان موثر میباشد. قیمت هر کیلو از این چای ۷۰هزار دلار است!

پل شیشه ای

🌍طولانی ترین پل شیشه ای جهان. این پل حدود 400متر بالاتر ازکف دره است و ظرفیت جادادن 800نفر را خواهد داشت. همچنین نوعی طناب فنردار برای علاقه‌مندان به پرش بانجی دروسط این پل قرارگرفته است.

درباره وب
خوب گوش کردن را یاد بگیریم
گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند...