مزاج

🍳غذاهایی که در زمان بچگی از آن ها نفرت داشته اید را امتحان کنید، مزاج شما هر 7 سال یک بار تغییر می کند و شما احتمالاً از اکثر غذاهایی که آن ها را نمی پسندیدید، خوشتان می آید!

چه جالب 
دقیقا همینه من بچگی از ماهی خوشم نمیومد ولی الان خیییلی دوس دارم 
اما خب لیمو شیرینو هنوزم ک هنوزه نمیخورم 
من از تخم مرغ بدم میومد ولی الان سرش با ابجیم جنگ و دعوا راه میندازیم

پاسخ ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ :
ممنونم از نظرتون🌷

 بله بعد مدتی مزاج تغییر میکنه ، برا منم همینطور شده:)

من در بچگی از پیتزای مرغ متنفر بودم ولی الان عاشقشم
من چیزی یادم نمیاد 0-0
خخخخخخخخخخخخ همه چیز زو طبق معمول میخوردم 0-0
حخخخخخخخخخخ
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره وب
خوب گوش کردن را یاد بگیریم
گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند...